Rolul serviciilor de informatii cu care a colaborat Traian Basescu   noiembrie 26th, 2009

 

Prin prima convorbire lansata in presa pe 25.04.1998 de catre ministrul Transporturilor, domnulTraian Basescu dorea sa ascunda faptul ca acel avion, nici teoretic si nici practic, nu putea fi parcat de Valentin Vasilescu la Aeroportul Civil. Din conceptie, Aeroportul International Bucuresti Otopeni are doua posibilitati de parcare a aeronavelor dupa aterizare, in functie de scopul acestora:

 – aeronavele pentru transport pasageri sunt parcate la platformele pasageri

– aeronavele cargo sunt parcate la platforma CARGO.

Parcarea pe platformele pentru pasageri, cat si pe platforma CARGO sunt permise atat agentilor economici de stat, cat si celor privati. Operarea pe platforma CARGO este permisa numai in baza unei solicitari aprobate de Directorul General al AIBO cu cel putin 24 de ore inaintea datei transportului. In solicitare, agentul economic are obligatia de a inscrie cursa aeriana pentru care solicita parcarea in zona CARGO:

– un tabel nominal cu personalul desemnat pentru deservirea aeronavei, pentru care se solicita accesul in zona de operatii aeriene

– un tabel cu numerele de inmatriculare si tipul autovehiculelor pentru care se solicita accesul in zona de operatii aeriene.

De regula, agentii economici de stat (cel mai frecvent, Banca Nationala) executau operatiuni de transport valori, pentru aceasta constituind un dispozitiv de paza al mijloacelor de transport auto si aeriene. Agentii economici privati sunt admisi la operarea pe platforma CARGO, in conditiile enuntate mai sus, numai daca anterior au incheiat o Conventie in acest sens cu Aeroportul International Bucuresti Otopeni. In absenta acestor documente aprobate de Directorul General al AIBO, comandantului adjunct ii era interzisa cu desavarsire parcarea oricarei aeronave la platformele aeroportului.

Anterior datei de 16.04.1998, s-a petrecut un incident cu un avion B-707, inmatriculat in Liberia EL-JNS, in ziua 01.03.1998, operat in aceleasi conditii ca si zborul din “Tigareta 2”, dupa cum reiese din documente. Din fisa de taxare reiese ca avionul apartinea companiei aeriene iraniene MIRAVIA si ca, initial, un alt comandant adjunct de serviciu al AIBO (Remus Gafita – n.r.) l-a parcat, din proprie initiativa, la platforma Cargo a aeroportului civil, de unde, urmare a unor ordine superioare, avionul a fost tractat cu un utilaj specific (towing tractor Fresia) la platforma aeroportului militar Otopeni (military area).

Serviciul de tractare prestat, in valoare de 588 USD, a fost initial imputat comandantului adjunct (iata factura 2.H. f_tx_EL-JNS). 

Ulterior, el a fost exonerat. Insa, in acea perioada, s-a facut o prelucrare a celor patru comandanti adjuncti de tura, carora li s-a pus in vedere ca, pe viitor, sa nu mai parcheze niciun avion la platforma Cargo a AIBO, decat daca beneficiarul marfii respecta reglementarile in vigoare pe acest aeroport.

Atat comentariile, cat si ping-urile sunt inchise.

3 comentarii

noiembrie 26th, 2009 at 18:25
Robert Horvath spune:

TRAIAN BASESCU
SENZATIONAL
FOSTUL DIRECTOR AL AEROPORTUL OTOPENI A FOST INVITAT
DE ORGANELE DE INVESTIGATII AMERICANE IN USA. EL VA ADUCE CU EL
-INREGISTRAREA MINISTRULUI TRANSPORTUTRILE TRAIAN BASESCU.
-VA FI ADUS SI DOCUMENTUL – RACHETE ROMANESTI PENTRU ORGANIZATIA TERORISTA FARC.
- ACEST DOCUMENT A FOST INTRODUS IN ACUZAREA LUI BOUT ( CELEBRUL TRAFICANT DE ARME ). Documentul inplica direct pe cetateanul roman Traian Basescu. Conform legislatiei americane EXPORTUL DE RACHETE AER SOL CATRE TERORISTI DUCE AUTOMAT LA 60 DE ANI INCHISOARE.
DESCHIDETI DOCUMENTELE CARE VOR
INGROPA DEFINITIV MAFIA ARMELOR.
http://www.myspace.com/val2002
ROBERT HORVATH ZIARIST USA BLOG http://devanewyork.blogspot.com/
SITE http://www.devagallery.com/

noiembrie 26th, 2009 at 18:59
Robert Horvath spune:

ARESTAREA CRIMINALULUI BASESCU

ESTE FOARTE IMPORTANT CA DUPA ALEGERI BASESCU SA FIE ARESTAT IMEDIAT.
ACEST LUCRU TREBUE FACUT PENTRU APARAREA DEMOCRATIEI SI A SANATATII MENTALE A POPORULUI ROMAN.
LASAT LIBER ACEST INDIVID SE VA INTOARCE PE CAI MARI. HITLER A PIERDUT ALEGERIILE SI A FACUT ACELASI LUCRU , LA FEL SI MUSOLINII. FARA SA FAC O COMPARATIE NEAPARAT ACEST INDIVID POSEDA NATIV ACELASI TALENT, EL SE ADRESEAZA A CE ESTE URAT SI NOCIV IN OAMENI, CASTIGAREA ALEGERILOR REPREZINTA UN PRIM PAS, ESTE DOAR CASTIGAREA INEI MARII BATALII .

BASESCU TREBUE TRIMIS IN PUSCARIE. UN LOC CU MASA CASA GRATIS FARA TELEVIZOR SI CARTI DE CITIT. SINGURA CARTE PERMISA : CODUL PENAL

Robert Horvath New York BLOG http://devanewyork.blogspot.com/
SITE http://www.devagallery.com/
Blogul meu ROBERT HORVATH DEVA este dedicat in intregime acestui proiect nobil !
Cautati articolul ” UN WATERGATE ROMANESC. ”
UN ATAC CRIMINAL ORDONAT DE BASESCU LA NEW YORK
El reprezinta un pas sigur in aceasta directie.

noiembrie 28th, 2009 at 09:55
Robert Horvath spune:

O NOUA PROPUNERE PRNTRU REFERENDUM
” PUSCARIE SAU NU PENTRU PRESEDINTELE ROMANIEI
TRAIAN BASESCU”
– ACEASTA PROPUNERE VIZEAZA ELIMINARII IMUNITATII PARLAMENTARE PENTRU PRESEDINTELE IN FUNCTIUNE TRAIAN BASESCU,
-DACA OAMENII POLITICI SUNT DE ACORD SE VA CONVOCA O NOUA CONSULTARE POPULARA.
– ROMANII VOR INTELEGE CA MIZA ACESTUI REFERENDUM ESTE MENTINEREA SISTEMULUI DEMOCRATIC CONSTITUTIONAL IN ROMANIA
– PENTRU VALIDAREA ACESTEI PROPUNERI ESTE NEVOIE DE PREZENTA DE PESTE 50% LA URNE. ( la aceasta ora se pare ca 70 % din alegatori sunt de acord iar 30 % sunt impotriva. )
– PENTRU CREIEREA ACESTUI REFERENDUM ESTE TREBUE REVOCAT – ARTICOLUL 84 DIN CONSTITUTIE PRIN CARE PRESEDINTELE ROMANIEI SE BUCURA DE IMUNITATE,
De ce mai vrea un mandat de preşedinte Traian Băsescu? Pentru că în dosarul „Flota“ nu a intervenit prescripţia.
Documentul care a sta la baza începerii urmăririi penale şi care este parte din rechizitoriul întocmit de foştii procurori anticorupţie punctează existenţa unor documente ce-l incriminau pe Traian
Băsescu. Cu toate că ştia de ele, în confruntarea electorală cu Crin Antonescu, preşedintele a minţit, spunând: „N-am semnat nici un act!“.
Prin adresa 52/C/2003, Ioan Amarie, procuror general al Parchetului Naţional Anticorupţie la acea dată, o informa pe Rodica Stănoiu, ministru al Justiţiei, de sesizarea comisiei speciale ce urma, în conformitate cu Legea 15/92 privind responsabilitatea ministerială, să se pronunţe pentru începerea urmăririi penale în cazul fostului ministru al Transporturilor Traian Băsescu, deoarece existau date certe şi documente ce probau implicarea acestuia în dispariţia flotei maritime româneşti.
„Din materialul probator prezentat rezultă însă în mod evident că activitatea lor infracţională, pe cazul în speţă, a fost înlesnită direct şi de fostul ministru al transporturilor domnul Băsescu Traian, astfel că se impune extinderea cercetărilor şi efectuarea urmăririi penale împotriva acestuia pentru săvârşirea infracţiunii de abuz în serviciu în formă calificată, prevăzută de art.
248/1 combinat cu art. 248 Cod penal“, se arăta în adresa trimisă la finele anului 2002 Preşedinţiei de către PNA.
VA ROG A EXPRIMA PARERILE DUMNEAVOASTRA DESPRE ACEASTA PROPUNERE, PE BLOGUL ROBERT HORVATH BLOG. http://devanewyork.blogspot.com/
SITE http://www.devagallery.com/
Robert Horvath Cetatean roman domiciliat in USA.