Un particular a inregistrat domeniul carpathiangarden.ro cu o saptamana inainte de lansarea brandului de tara   iulie 29th, 2010

1105358_internetMinisterul Dezvoltarii Regionale si Turismului a cheltuit 900.000 euro pentru brandul de tara, dar a uitat sa il inregistreze pe Internet. O companie de soft din Bucuresti a profitat din plin de situatie si a inregistrat doua site-uri ce contin elemente din noul slogan al brandului de tara cu opt zile inainte ca acesta sa fie lansat oficial, scrie hotnews.ro.Reprezentantii companiei sustin ca au aflat de noul slogan de pe Internet.

Pentru “explore the carpathian garden”, noul slogan al Romaniei, ministerul condus de Elena Udrea nu a inregistrat nici o pagina de Internet in conditiile in care sloganul va beneficia de o campanie publicitara internationala

Cele doua site-uri inregistrate sunt carpathiangarden.ro si explorethecarpathiangarden.ro.

Nici pentru celalalt slogan ministerul nu a inregistrat vreun domeniu. Spre exemplu, landofchoice.ro este inregistrat de SC Web Grafix SRL. Site-ul este activ si pe el sunt postate diverse poze haioase, fara nicio legatura cu promovarea turismului.

Cititi mai departe AICI

A.E.

16:33

Atat comentariile, cat si ping-urile sunt inchise.

Nu exista comentarii