Garantia “pe viata” promisa de Opel, considerata publicitate inselatoare   august 17th, 2010

opel-logo-02_2 [1600x1200]Opel, divizia europeana a grupul american General Motors, a fost atentionata sa renunte la promovarea garantiei pe viata a vehiculelor proprii, intrucat mesajul este gresit inteles, iar aceasta depinde in realitate de respectarea mai multor conditii.

Asociatia Wettbewerbszentrale a anuntat intr-un comunicat ca va depune o plangere in cazul in care Opel nu va modifica pana joi campania de publicitate, informeaza dailybusiness.ro.
Wettbewerbszentrale reuneste un numar mare de companii si federatii profesionale mari si are rolul de supraveghere a campaniilor de promovare ale companiilor.

Opel vrea sa isi refaca imaginea dupa problemele legate de procesul de restructurare, precum si cota de piata. Compania a anuntat la inceputul lunii august ca va acorda garantie nelimitata in timp pentru noile vehicule produse.

Astfel, garantia este valabila in limita a 160.000 de kilometri parcursi. In plus, numai primul proprietar poate beneficia de o astfel de garantie, care este valabila doar pentru anumite piese. (18:05)

G.D.

Atat comentariile, cat si ping-urile sunt inchise.

Nu exista comentarii