Publicitatea TV, la mare cautare in SUA   august 19th, 2010

advertsing- network-tv [1600x1200]

Foto: bnet.com

Unele retele de cablu tv din SUA si-au vandut tot spatial publicitar pentru al treilea trimestru al anului, gratie cresterii bugetelor de publicitate efectuate de catre producatorii de automobile si firmele de consultanta financiara.

Unul dintre top managerii unei retele a declarat ca au fost vandute intre 93 si 99% din spatiile publicitare alocate, informeaza New York Post. Printre retelele cu rezultate foarte bune se numara Turner Broadcasting, care detine posturile TNT si TBS, NBC Universal si Discovery Communications.

David Levy, director departament vanzari Turner Broadcasting, este de parere ca vanzarile merg foarte bine, in ciuda situatiei economice nationale precare, pentru ca firmele au o nevoie la fel de mare ca inainte, daca nu chiar mai mare, sa-si vanda produsele. (16:41)

D. B.

Atat comentariile, cat si ping-urile sunt inchise.

Nu exista comentarii