Reclamele pe ecran partajat au adus televiziunilor 4 mil. euro intr-un an   august 24th, 2010

Publicitate-TV-micTeleviziunile nu au voie sa difuzeze mai mult de 12 minute de publicitate pe ora, astfel ca acestea au inceput sa foloseasca mai des reclame pe ecran partajat sau virtuale. Valoarea punctelor de audienta livrate de posturi in perioada iunie 2009-iulie 2010 a fost de aproximativ patru milioane de euro net, potrivit companiei Media Hub.

Reclamele difuzate pe ecran partajat, introduse la inceputul anului trecut, au adunat in perioada 1 iunie 2009-1 iulie 2010 peste 9.000 de GRP-uri (puncte de audienta), potrivit lui Sorin Doru, General Manager al companiei Media Hub.

Acesta precizeaza ca valoarea celor 9.000 de GRP30 se situeaza in jurul a patru milioane de euro net. De mentionat ca in primele noua luni din 2009, televiziunile au incasat aproximativ un milion de euro net din cele aproximativ 4.000 de GRP-uri furnizate pentru acest tip de reclame.

Posturile TV nu reusesc intotdeauna sa se limiteze la cele 12 minute prevazute de legislatia audiovizuala pentru difuzarea de reclame. Cel mai recent caz este cel al televiziunii OTV, care a fost amendata cu 30.000 de lei de catre Consiliul National al Audiovizualului (CNA) pentru depasirea cu mult a duratei legale de difuzare a publicitatii. (10:42)

Cititi articolul complet aici.

G.D.

Atat comentariile, cat si ping-urile sunt inchise.

Nu exista comentarii