Marea Britanie lanseaza anul viitor cea mai puternica “politie” a publicitatii online   septembrie 1st, 2010

internet generic [1600x1200]

Marea Britanie va demara de anul viitor una dintre cele mai ambitioase campanii de reglementare a marketingului online, atunci cand Autoritatea Standardelor in Publicitate (ASA) isi va extinde activitatea de supervizare si asupra website-urilor corporate, retelelor sociale, dar si asupra aplicatiilor mobile.

Reglementarea internetului este cunoscuta ca fiind un proces foarte dificil, avand in vedere caracterul international si anonim al acestuia, insa autoritatea britanica intentioneaza sa depaseasca aceste bariere.

“Proiectul, care va fi demarat in martie anul viitor, va fi cel mai cuprinzator din lume in ceea ce priveste reglementarea publicitatii pe internet”, a declarat Chris Smith, directorul ASA.

Regulile vor acoperi activitatile de marketing desfasurate pe retelele sociale Twitter sau Facebook. In plus, noile reglementari ar putea sa se rasfranga si asupra continutului generat de utilizatori, asa cum sunt clipurile video de pe YouTube, atunci cand companiile incearca sa convinga oameni obisnuiti sa ia parte la campaniile de publicitate.

Pe websiteul ASA va fi publicata si o “lista a rusinii”, unde vor aparea companiile care incalca regulile. De asemenea, motoarele de cautare, asa cum este Google, vor afisa avertismente alaturi de produsele sau siteurile companiilor care refuza respectarea normelor.

ASA este o institutie finantata de industria publicitatii, ea putand deja sa interzica reclamele false sau ofensatoare distribuite pe canalele TV, internet, ziare printate, sau afise. (12:12)

I.S.

Atat comentariile, cat si ping-urile sunt inchise.

Nu exista comentarii