Cum ne vom face cumparaturile peste 10 ani   octombrie 1st, 2010

foto: topnews.in

Schimbarea planeaza asupra domeniului de retail, iar peste zece ani companiile vor trebui sa comunice cu potentialii cumparatori, sa-si antreneze angajatii sa devina animatori, dar si sa ofere bonusuri clientilor, se arata in cel mai recent studiu al companiei Jones Lang LaSalle.

Internetul va permite retailerilor sa atinga un nou nivel. Un pas pe care retailerii sunt nevoiti sa-l faca este sa actualizeze pe Internet informatiile cu privire la produsele care se afla in stoc.

Intr-un mediu online transparent, nu are nici un sens ca informatiile despre un produs sa fie disponibile pe site-ul companiei, daca acesta nu exista si in magazin.

In viitor, va fi un lucru obisnuit in procesul de cumparaturi sa anuntam centrul comercial ca urmeaza sa-i trecem pragul.

Astfel, administratorii mallurilor ne vor putea trimite inainte sa ajungem la destinatie informatii despre promotii, vouchere, evenimentele care au loc in ziua respectiva si orice alte informatii. (12:42)

Cititi AICI despre cum se vor face cumparaturile in viitor

G.D.

Atat comentariile, cat si ping-urile sunt inchise.

Nu exista comentarii