Ziua Z pentru retailul romanesc de imbracaminte: Vine H&M   octombrie 4th, 2010

foto: compania

Venirea unuia dintre cei mai mari retaileri din lume, H&M, va obliga multi proprietari de magazine de haine si incaltaminte sa-si revizuiasca politica de preturi.

Astfel, pana acum, datorita cresterii economice, retailerii nu erau prea atenti la ce vand si ce preturi practica, vanzarile fiind mereu la niveluri satisfacatoare, considera Ali Ergun Ergen, CEO Baneasa Developments, companie care detine centrul comercial din nordul Capitalei Băneasa Shopping City, informeaza Ziarul Financiar.

In magazinele deschise in toata lumea, preturile celor mai multe produse expuse de lantul suedez se incadrează intre 5 euro pentru tricouri si 30 de euro in cazul paltoanelor, al rochiilor, al blugilor sau al pantofilor. In plus, in perioada reducerilor, etichetele arata preturi de un euro pentru accesorii sau 3 euro pentru tricouri si bluze.

Politica H&M de a intra in forta pe o piata noua, cu mai multe deschideri in acelasi timp, va fi aplicata si in tara noastra, primele magazine urmand sa opereze pe o suprafata totala de circa 10.000 de metri patrati. Vor fi deschise sase magazine in primavara lui 2011, recrutarea de personal incepand deja.

Aflati mai multe AICI

D. B.

12:04

Atat comentariile, cat si ping-urile sunt inchise.

Nu exista comentarii