Evolutia reclamei romanesti, intre comunism si democratie   octombrie 10th, 2010

Institutul Cultural Roman verniseaza marti, 12 octombrie, expozitia „Reclama in tranzitie. Intre timid si provocator“, care ilustreaza evolutia publicitatii din Romania in primul deceniu post-comunism, potrivit icr.ro.

Curatorii Ucu Bodiceanu si Ancuta Lacrimioara Chis, continua proiectul „De la sublim la ridicol. 70 de ani de reclama in Romania“, consacrat publicitatii romanesti de la sfarsitul Primului Razboi Mondial pana la caderea regimului comunist, expozitie care a fost gazduita de ICR in primavara acestui an.

„Prima decada post-decembrista in care comunismul agonizant si capitalismul incipient convietuiau liber consfintit poate fi cel mai bine ilustrata prin intermediul reclamei. De la Partidul Unic la 62 de partide in 1990, de la caciulita miraculoasa care asigura linistea romanilor si oul afrodiziac, la aspiratorul bun la pat, alte si alte produse si servicii au indreptat privirea oamenilor spre consumism”, spun cei doi curatori.

Accesul publicului este liber si are are loc zilnic, intre orele 10.00-20.00, la sediul ICR din Aleea Alexandru numarul 38. Expozitia este deschisa pana pe data de 20 octombrie.

C.M.

Atat comentariile, cat si ping-urile sunt inchise.

Nu exista comentarii