Nervii lui Basescu au cedat   decembrie 17th, 2015

srs_edit2-90x90In direct. Si la ora de varf. Pe un post national de televiziune. Legat de traficul de arme al clanului Basescu. S-a aparat in stilul sau. Improscand cu noroi. Si cu insulte. Dar s-a aparat prost. Si, in mod vadit, mincinos.

Zi de zi, o importanta televiziune de stiri descopera noi fapte, noi probe legate de traficul de arme savarsit de Mircea Basescu, fratele fostului presedinte, in timpul mandatului acestuia. Impreuna cu alti complici. Dar si cu fiul si fiica sa. Este evident, fara a mai intra in alte detalii, ca, in calitate de presedinte al Romaniei si de presedinte al Consiliului Suprem de Aparare al Tarii si de atotveghetor al comunicatii de informatii, Traian Basescu era la curent cu tot ceea ce se intampla. Cu modul in care Mircea Basescu “deschidea usi”, cum singur a recunoscut, motiv pentru care era cooptat in actionariatul unor societati care se ocupau de armament. Ar fi stiut si daca nu ar fi detinut nicio functie in stat intrucat, atunci cand scandalul munitiei de la Babeni a izbucnit, practic, simultan cu cel al firmei de armament in care era actionar, presa a relatat, pe larg, aceasta situatie. Mai mult chiar. A fost initiata o Comisie parlamentara de ancheta, care a sucombat mai tarziu, atunci cand PSD a batut palma cu PDL. Pe vreme cand presedinte al socialistilor era Mircea Geoana si inainte de a se desparti, pentru ca urma campania electorala.

Prin urmare, Traian Basescu nu poate adopta, sub nicio forma, politica strutului. Si nici nu o mai face. Iese la bataie aparandu-si clanul, pentru ca numai asa se poate apara pe sine. Si lanseaza pe piata o minciuna gogonata. Usor de verificat. Si anume ca firma fratelui si-a castigat cinstit contractele, printr-o licitatie. Ei bine, nu a existat niciun fel de licitatie. Asocierea lui Basescu in afacerea munitiei a fost o operatiune facuta pe sest. Fata de opinia publica. Pentru ca serviciile au stiut despre ce este vorba. Ca si Traian Basescu. Si tot ca si Traian Basescu, l-au acoperit. Acum, nu mai este nevoie sa o faca.

Si uite asa, apar dovezi dupa dovezi ca si dupa ce uriasul scandal s-a consumat, fiind intens mediatizat, operatiunile cu armament au continuat.

Este momentul sa vorbim despre privatizarea serviciilor secrete. Atat Traian Basescu, cat si fratele acestuia, pe vremea dictaturii lui Ceausescu, faceau contrabanda cu arme ascunse pe navele pe care le comandau. Armele erau destinate unor zone aflate sub embargou ONU. De aceea, ele nu putea fi duse acolo in acord cu legislatia internationala. Dar aceasta contrabanda era solicitata de Ceausescu si de Securitate. Cei care executau ordinele, de aceea si erau ofiteri acoperiti. Mai tarziu, Traian Basescu a dirijat aceleasi activitati de contrabanda si cat timp a indeplinit functia de sef al Agentiei NAVROM de la Anvers. Tot sub acoperire. Probabil ca asa s-a si produs explozia si incendiul de la bordul navei sale, intr-un alt port francez, la Ruen. Fapt relatat de Basescu insusi. Si nu oricui. Chiar mie mi-a relatat aceasta intamplare. Si nu oricum. Ci, in direct, pe un post de televiziune. Laudandu-se. Cocosindu-se.

Dupa caderea lui Ceausescu, multe asemenea activitati si multi asemenea ofiteri s-au privatizat. Adica au facut ce faceau si inainte, dar acum pe cont propriu. Fara a fi acoperiti de vreo autoritate a unui stat, fie si el si dictatorial. La fel ca si inainte, de multe ori, asemenea activitati au presupus existenta unei retele internationale. Asa, atunci si ulterior, a aparut colaborarea lui Traian Basescu cu Viktor Bout. Cel mai mare traficant de arme din lume. Caruia i-a fost dedicat si un celebru film, „Lordul razboiului”, in care rolul principal a fost jucat de Nicolas Cage. Iar Viktor Bout, pe vremea lui Ceausescu, a indeplinit, pentru statul sovietic, o functie similara cu cea a lui Traian Basescu, tot la Anvers. Chiar intr-o cladire alaturata. Si ce sa vezi? Dupa decembrie 1989, Viktor Bout si-a privatizat activitatea si, folosind de aceasta data adevarate flote aeriene pentru traficul de arme, circula lejer pe aeroportul militar Otopeni. Cand Traian Basescu era ministrul Transporturilor. Dar si dupa. Cam asta ar fi!

SURSA: CorectNews.com

Atat comentariile, cat si ping-urile sunt inchise.

Nu exista comentarii