Capcanele unei reprize de shopping   iulie 25th, 2010

shoppingIesiti la cumparaturi uneori cu o lista a lucrurilor de care aveti nevoie, alteori doar pentru a vedea ce mai e nou prin magazine in materie de cosmetice, haine sau incaltaminte. Dar ceea ce nu stiati este ca arta comertului ii face pe detinatorii de magazine sa utilizeze anumite trucuri prin care sa va atraga sa cumparati mai multe decat planuiati.

Iata cateva dintre strategiile de marketing care v-ar putea pacali cand va afati la shopping:

Ambianta extrem de placuta

Comerciantii stiu ca aproape 70% dintre cumparaturi sunt neplanificate. Vor sa stati cat mai mult in magazin, de aceea pun muzica placuta, au o lumina linistitoare si decoruri care sa scoata in evidenta produsele lor.  Astfel, cu cat stati mai mult in magazin, cu atat veti pune in cos mai multe lucruri decat intentionati la intrare.

Peretii colorati in nuante rafinate

Magazinele folosesc anumite culori ce corespund unor segmente de cumparatori: culori neutre pentru cumparatorii mai in varsta, culori tari pentru tineri si culori rafinate, in combinatii luxoase, pentru cumparatorii ale caror finante depasesc nivelul mediu.

Cititi in intregime pe ziare.com.

C.S.

(09.42)

Atat comentariile, cat si ping-urile sunt inchise.

Nu exista comentarii