Cu un singur magazin, Peek & Cloppenburg a vandut haine de 12 mil. euro in 2009   iulie 28th, 2010

clothes [1600x1200]Peek & Cloppenburg, unul dintre cele mai importante branduri de fashion din Germania, a raportat afaceri de 11,7 mil. euro (49,2 mil. lei) in 2009, primul an de prezenta integrala pe piata din Romania. Cu 51 de angajati, retailerul a avut anul trecut un profit de 300.000 de euro.

Compania a patruns la nivel local in aprilie 2008, cu un magazin de tip „department store” pe o suprafata de 4.200 de metri patrati, distribuita pe doua niveluri, scrie Ziarul Financiar. La acel moment de boom economic, Peek & Cloppenburg s-a numarat printre brandurile intrate pentru prima data in Romania, jucatorii noi pe piata ocupand 50% din suprafata centrului comercial Baneasa Shopping City din nordul Capitalei. In primele trei zile de la deschidere, magazinul a fost vizitat de numerosi clienti, timpul petrecut la casele de marcat fiind de circa jumatate de ora, potrivit celor care au vizitat mallul imediat dupa lansare.

La nivel international, Peek & Cloppenburg are o retea de magazine de peste 100 de unitati in 16 tari din Europa.Cele mai importante branduri internationale de fashion prezente in Romania sunt Zara, C&A, New Yorker sau Mango. Pentru anul viitor este asteptat si H&M. (10:29)

I.S.

Atat comentariile, cat si ping-urile sunt inchise.

Nu exista comentarii