Ce companii si-au marit bugetele pentru a face mai multa reclama pe internet septembrie 9th, 2010
Majoritatea advertiserilor si-au indreptat in prima parte a anului 2010 banii catre mediul online, iar acesta a inceput sa creasca si in volume, nu numai in procente, drept dovada stand companii precum Orange, Unilever, Danone sau BCR care si-au majorat bugetele pentru internet si cu peste 50%.
Cum investitiile in print au devenit de multe ori inutile, cu o piata haotica de OOH (out of home advertising), in care outdoorul inca asteapta sa fie reglementat, si cu preturi din ce in ce mai mici pe TV, s-au adunat premisele necesare pentru revolutia new-media, scrie dailybusiness.ro.
Insa specialistii din agentii ca OMD, Carat sau Media Concept Store atrag atentia – pana la finalul anului, investitiile s-ar putea tempera, in conditiile in care toata publicitatea locala sufera din cauza instabilitatii mediului economic si a masurilor de austeritate care lovesc direct in consum.
In 2009, valoarea publicitatii online locale s-a cifrat la circa 14 milioane euro. (10:49)
G.D.