Peste 42% din companiile romanesti au scazut bugetele pentru comunicare septembrie 20th, 2010
Doar 16% din companiile din Romania care au alocat anul acesta bugete de relatii publice (PR) au marit finantarile, 41% le-au mentinut la nivelul de anul trecut, in timp ce 42,6% le-au redus fata de 2009, se arata intr-un studiu realizat de Clubul Companiilor de Relatii Publice (CCRP) si Daedalus Consulting.
In ceea ce priveste intentiile de a investi in comunicare in 2011, 54.8% dintre respondenti au spus ca bugetele vor ramane constante, 24.7% au declarat ca vor creste si 20.5% ca vor scadea, noteaza wall-street.ro.
Sub impactul situatiei economice, companiile au solicitat agentiilor de PR servicii legate de marketing communication, dar si de comunicare cu partenerii de afaceri si comunicare interna.
Spre deosebire de companiile mici, corporatiile au continuat sa puna accent pe comunicarea corporativa si pe CSR.
CCRP reuneste 13 dintre cele mai mari companii de relatii publice din Romania – 2activePR, DC Communication, Free Communication, GMP PR, Grafitti PR, Image Promotion, Bortun Olteanu, Ogilvy PR Worldwide, Perfect Ltd, PRAIS Corporate Communications, Lowe PR, Premium Communication si The Practice. (18:06)
G.D.