Publicitatea pe TV, mai ieftina cu un sfert fata de 2009   septembrie 20th, 2010

foto: sxc.hu

Televiziunile vand publicitate cu pana la 25% mai ieftin in prezent fata de anul trecut, pe fondul conditiilor economice instabile si a concurentei acerbe.Mai mult de atat, nivelul de depreciere se va mentine pe tot anul, TV-ul fiind unul din canalele cele mai serios afectate, spune Vera Gavrila, client service director al agentiei Media Concept Store.
In plus, din cauza conditiilor actuale de instabilitate socio-economica din Romania, in 2011 ar putea avea loc noi deprecieri ale preturilor practicate de statiile de televiziune, adauga Gavrila. Potrivit Brandusei Vlanga, sefa regiei de vanzari DBV Media House, si lui Razvan Varabiescu, managing directorul agentiei de media Carat Romania, in primul semestru al acestui an, televiziunile din Romania si-au vandut audienta cu circa 20-25% mai ieftin, comparativ cu perioada similara a anului trecut.

Deocamdata totul este legat de cerere si oferta si nu se stie cu exactitate la ce nivel va fi consumul in toamna, asa ca exista posibilitatea unor usoare fluctuatii pana pe 1-10 octombrie, considera Varabiescu.
Cititi mai departe pe Dailybusiness.ro

D. B.

13:11

Atat comentariile, cat si ping-urile sunt inchise.

Nu exista comentarii