Publicitatea online aduce 15% din profitul grupurilor de comunicare   septembrie 21st, 2010

Mediul online, singurul segment care inregistreaza cresteri intr-o piata de publicitate in scadere, va urca anul acesta cu 15% fata de 2009, fapt care a atras atentia grupurilor de comunicare.

Grupul Leo Burnett a reunit in portofoliul sau trei firme dedicate mediului digital, iar pentru anul acesta asteapta ca 15% din profit sa vina din aceasta zona.

MEC Interaction a avut deja o pondere de 15% in profitul MEC Romania, estimarile fiind de crestere sustinuta pe viitor.

Chiar daca nu are o entitate separata pentru online, Publicis asteapta in 2011 venituri de 10% din digital.

Bogdan Prajisteanu, directorul general al MEC Romania, spune ca divizia online a luat nastere in 2007, iar in 2009 a ajuns intre primele doua agentii din punctul de vedere al volumelor.

„In prezent, echipa este compusa din cinci specialisti in comunicare digitala si probabil ca vom fi numarul 1 in 2010”, declara Bogdan Prajisteanu. (12:19)

Cititi mai multe pe financiarul.com

G.D.

Atat comentariile, cat si ping-urile sunt inchise.

Nu exista comentarii