Tarom investeste 0.5 mil. euro in prima campanie de imagine din istoria firmei   septembrie 27th, 2010

foto: compania

In contextul aderarii la alianta Sky Team, compania aeriana de stat Tarom a investit circa 500.000 euro in prima campanie de imagine din istorie.

Actiunea face parte din strategia operatorului aerian roman de a promova serviciile oferite consumatorilor sai in vederea cresterii vanzarilor, informeaza Wall-Street.ro. Campania, care se va desfasura pana la sfarsitul acestui an, a fost realizata pe baza studiilor de cercetare asupra imaginii brandului Tarom in randul consumatorilor din Romania. Acestea arata ca brandul este asociat de clienti cu concepte precum traditia, increderea, curse la ore convenabile, brand familiar, insa unul invechit.

Potrivit directorului general al operatorului aerian, Ruxandra Brutaru, a fost greu sa-i convinga pe oficialii romani ca firma trebuie sa intre in rand cu lumea si sa aloce bani pentru campaniile de imagine. Anul acesta a fost alocat doar 0,3% din cifra de afaceri pentru campaniile de promovare, iar pentru anul viitor este estimat sa se aloce cel putin 1%.

Campania, dezvoltata in colaborare cu grupul de comunicare Ogilvy, va cuprinde spot TV, machete de presa, spot radio, campanie interactiva, outdoor si indoor, proiect special in cinema si campanie de relatii publice.

D. B.

9:56

Atat comentariile, cat si ping-urile sunt inchise.

Nu exista comentarii