Piata de publicitate online, estimata la 97 mld. dolari in 2014 octombrie 1st, 2010
Publicitatea online va ajunge in 2014 la 97 miliarde de dolari, cu 75% mai mult fata de nivelul de anul trecut, iar jumatate din investitiii se vor indrepta catre „search” advertising, urmata de display.
Investitiile in publicitatea online vor cunoaste cresteri spectaculoase in urmatorii patru ani la nivel global, potrivit celul mai recent studiu efectuat de eMarketer si Starcom MediaVest.
Pentru anul in curs, studiul anunta ca investitiile totale in promovarea online vor totaliza 62 de miliarde de dolari, urmand ca pana in 2014 online-ul sa reprezinte 17% din investitiile totale in media.
Val Voicu, fondatorul regiei online AdEvolution, considera ca Romania se va incadra in trendul mondial de crestere a nivelului publicitatii atrase de online.
De asemenea, Dragos Stanca, Managing Director F5, estimeaza ca, pana in 2014, evolutia publicitatii online in Romania arata spectaculos. (11:40)
Cititi mai multe pe financiarul.com
G.D.