Piata de publicitate online, estimata la 97 mld. dolari in 2014   octombrie 1st, 2010

Publicitatea online va ajunge in 2014 la 97 miliarde de dolari, cu 75% mai mult fata de nivelul de anul trecut, iar jumatate din investitiii se vor indrepta catre „search” advertising, urmata de display.

Investitiile in publicitatea online vor cunoaste cresteri spectaculoase in urmatorii patru ani la nivel global, potrivit celul mai recent studiu efectuat de eMarketer si Starcom MediaVest.

Pentru anul in curs, studiul anun­ta ca investitiile totale in promo­va­rea online vor totaliza 62 de miliarde de do­lari, urmand ca pana in 2014 on­line-ul sa re­prezinte 17% din investitiile totale in media.

Val Voicu, fondatorul regiei online AdEvolution, considera ca Romania se va incadra  in trendul mondial de cres­te­re a nivelului publicitatii atrase de on­line.

De asemenea, Dragos Stanca, Mana­ging Director F5, estimeaza ca, pana in 2014, evolutia publicitatii online in Ro­ma­nia arata spectaculos. (11:40)

Cititi mai multe pe financiarul.com

G.D.

Atat comentariile, cat si ping-urile sunt inchise.

Nu exista comentarii