Brandurile din FMCG isi muta publicitatea in mediul online octombrie 5th, 2010
Companiile din sectorul bunurilor de larg consum (FMCG) s-au aliniat in 2010 cu trendul general in materie de publicitate. Astfel, numai in prima jumatate a acestui an companiile din industria FMCG au alocat 277 de milioane de euro pentru promovarea online.
Desi in trecut online-ul nu reprezenta o piata forte pentru promovarea bunurilor de larg consum, in 2010 investitiile alocate pe acest segment sunt acum de 11,8% din piata online din Marea Britanie, cu 9,4% mai mari fata de 2009, potrivit unui studiu realizat de Internet Advertising Bureau (IAB) si PricewaterhouseCoopers (PwC), citat de Brandrepublic si preluat de Wall-Street.ro.
In primul semestru al anului 2010 marketerii au investit in publicitatea online aproape 2 miliarde de euro, cu 10% mai mult fata de aceeasi perioada din 2009. Astfel, online-ul a ajuns sa reprezinte 24,3% din piata de publicitate britanica din prezent.
Investitiile realizate de brandurile din FMCG au fost depasite din punct de vedere valoric de sectoarele media, divertisment si financiar.
A.B.