Brandurile din FMCG isi muta publicitatea in mediul online   octombrie 5th, 2010

foto: Pierre Amerlynck/ stock.xchng

Companiile din sectorul bunurilor de larg consum (FMCG) s-au aliniat in 2010 cu trendul general in materie de publicitate. Astfel, numai in prima jumatate a acestui an companiile din industria FMCG au alocat 277 de milioane de euro pentru promovarea online.

Desi in trecut online-ul nu reprezenta o piata forte pentru promovarea bunurilor de larg consum, in 2010 investitiile alocate pe acest segment sunt acum de 11,8% din piata online din Marea Britanie, cu 9,4% mai mari fata de 2009, potrivit unui studiu realizat de Internet Advertising Bureau (IAB) si PricewaterhouseCoopers (PwC), citat de Brandrepublic si preluat de Wall-Street.ro.

In primul semestru al anului 2010 marketerii au investit in publicitatea online aproape 2 miliarde de euro, cu 10% mai mult fata de aceeasi perioada din 2009. Astfel, online-ul a ajuns sa reprezinte 24,3% din piata de publicitate britanica din prezent.

Investitiile realizate de brandurile din FMCG au fost depasite din punct de vedere valoric de sectoarele media, divertisment si financiar.

A.B.

Atat comentariile, cat si ping-urile sunt inchise.

Nu exista comentarii