GMP PR isi face departament anticriza octombrie 11th, 2010
GMP PR, agentie de PR, va oferi servicii de evaluare a riscului, training, consultanta si management al crizelor de comunicare, printr-un nou departament specializat in managementul situatiilor de criza.
Noul departament va fi format din trei specialisti in comunicare de criza si va fi condus de Ana-Maria Constantinescu, Business Development Director GMP PR, informeaza Wall-Street.ro.
“Despre o criza se spun multe: ca este o oportunitate, ca depinde in proportie de 90% de comunicare, ca poate distruge o reputatie solida in cinci minute si multe altele. Noi spunem ca identificarea din timp a posibilelor situatii de criza, simularile sau manualul de criza sunt la fel de importante pentru un business ca bugetarea sau planificarea personalului. Din experienta noastra, 90% dintre companii nu sunt pregatite sa gestioneze o criza cu care nu sunt familiare”, spune Ana-Maria Constantinescu, Head of Crisis Division.
Potrivit acesteia, echipa care alcatuieste acest departament a gestionat, in ultimii ani, peste 30 de crize complexe de comunicare.
R.I.