Viitorul la P&G: Spalatorii auto Mr. Proper si frizerii Gilette   octombrie 11th, 2010

seeklogo.com

Procter & Gamble vrea sa infiinteze in Europa de Vest si Asia francize care sa poarte numele marcilor care au facut cunoscut grupul american. Astfel, in urmatorii doi ani se vor deschide curatatorii Ariel, spalatorii auto Mr. Proper, saloare de coafura Pantene, centre de zi pentru copii Pampers si frizerii pentru barbati Gilette.

P&G a testat deja aceasta miscare pe piata americana printr-o retea de spalatorii auto sub numele de Mr. Clean Car Wash (Mr. Clean este echivalentul american al marcii Mr. Proper) si o retea de spalatorii Tide Dry Cleaners (echivalentul american al lui Ariel), informeaza money.ro.

O miscare importanta a grupului pe piata americana a fost crearea unei filiale dedicate extinderii francizei Mr. Clean Car Wash-Agile Pursuits Franchising si recrutarea unui numar de 20 de angajati pentru a sustine acest business.

Sistemul functioneaza deja in Franta de cativa ani cu brandurile Nescafe si Lustucru care s-au extins prin cafenelele Nes si bistrourile Lustucru. (18:11)

G.D.

Atat comentariile, cat si ping-urile sunt inchise.

Nu exista comentarii