Afacerile de nisa sfideaza criza   octombrie 13th, 2010

Bancile cedeaza spatiu de inchiriere magazinelor de nisa. Centrele de inchirieri si vanzari biciclete, magazinele de cartier ori cele cu produse bio sau casele de pariuri apar ca ciupercile dupa ploaie in Capitala. De cealalta parte, lanturile de magazine, bancile sau showroomurile auto au renuntat la planurile de expansiune sau chiar au redus din reprezentante, o noua generatie de antreprenori, dedicati niselor, atacand principalele artere bucurestene.

Costel Alecu, managerul departamentului de retail si industrial al agentiei imobiliare Regatta, a declarat pentru Gandul ca in ultima perioada s-a marit substantial numarul magazinelor specializate care apar in Bucuresti. Unii intreprinzatori au descoperit segmente care pot genera profit, iar acum comercializeaza de la mezeluri traditionale si pana la cele mai diverse soiuri de vinuri, delicatese sau produse bio.

La nivel national rata de neocupare a spatiilor comerciale a crescut de la 12%, cat era la sfarsitul lui 2009, la 15% in iunie 2010. In prezent, unele dintre cele mai importante proiecte de expansiune sunt derulate de reteaua Mic.Ro si Bet Cafe Arena, controlate de omul de afaceri Dinu Patriciu.

A.B.

Atat comentariile, cat si ping-urile sunt inchise.

Nu exista comentarii